Pradėjome naują mėnesio temą, kurią vaikai tyrinėja per Reggio Emilia metodo provokacijas. Provokacija – tai tikslingai sukurta aplinka ar veikla, skatinanti vaikus domėtis, tyrinėti, mąstyti ir kurti.
PRIEŠMOKYKLINĖS klasės vaikai džiaugiasi naujomis veiklomis, tyrinėja vandenį iš skirtingų perspektyvų ir mokosi per žaidimą bei eksperimentus:
- Knygų dirbtuvėje vaikai dėliojo upių vagas, pažindinosi su Lietuvoje tekančiomis upėmis.
- Pažinimo dirbtuvėje skaičiavo lašinamus vandens lašus ant skirtingų paviršių.
- Konstravimo dirbtuvėje statė plaustus.
- Menų dirbtuvėje kūrė vandens gyvūnus.
Kitą dieną diskutavome:
– Kas yra vanduo? Kur jo rasti?
– Prisimename vandenynus, upes ir ežerus, jų savybes ir skirtumus.
– Žiūrėjome vaizdo įrašą apie tai, iš kur atsiranda vanduo čiaupe.
– Aiškinomės:
- – Ką jaučia organizmai, kai negauna pakankamai vandens?
- – Ar galima vandens išgerti per daug, ir kas tada nutinka?
- – Kodėl karštą dieną reikia gerti daugiau vandens?
- – Kiek vandens reikia išgerti per dieną?
Eksperimentas: stebime du augalus – vieną pamerktą į didesnį kiekį vandens nei kitą. Kasdien fiksuojame pokyčius.
Baigėme aktyviai ir linksmai – sušokome „vandenyno šokį“!
Prisijunkite ir jūs: https://www.youtube.com/watch?v=CwpHMPH-WbM
Vanduo – neišsenkantis įkvėpimo šaltinis ir puiki priemonė tyrinėti pasaulį!