Aplinka egzistuoja kaip edukacinis tarpininkas, siūlantis vis naujas erdves – dirbtuves. Pedagogai sukuria jaukią, naturalią, skatinančią kūrybiškai veikti aplinką vaikui. Čia jis patiria malonių atradimų, naujų minčių.
Vasara nuostabus metas stebėti naktinį dangų. Todėl su vaikais aiškinomės kas yra žvaigždės, kokie jų pavadinimai, kokių spalvų jos būna. Nors mums jas stebint iš žemės visos atrodo tik maži balti taškeliai. Vaikai sužinojo, kad žvaigždžių junginiai vadinasi žvaigždynais, kuriems mokslininkai taip pat davė skirtingus pavadinimus.
Veiklos metu vartėme knygą “stebuklingos dangaus būtybės”, kurioje, pašvietus su žibintuvėliu į lapą, kitoje pusėje matėme žvaigždynus gyvūnų pavidalu.
Reflektuodami kosmoso temą vaikai lauke labai draugiškai, visa grupė kartu sėdo į įsivaizduojamą lėktuvą ir skrido į kelionę. Segėsi saugos diržus, rūpinosi, kad visi tilptų susėsti, džiaugsmingai mojavo prieš skrydį.
Priešmokyklinukai apsilankė Kosmopark parodoje, kurioje:
- Sužinojo, kiek svertu skirtingose planetose
- Pasivaikščiojo Jupiteryje
- Pamatė juodąją skylę iš arti
- Sužinojo daugybę kitų įdomių faktų apie astronautus ir kosmosą bei išbandė ne vieną interaktyvią veiklą.
Vaikai tęsdami šią temą susipažino su astronautų veikla, gyvenimu, ką jie veikia ir ką valgo būdami kosmose. Kiekvienam vaikui, palydint draugų plojimų, buvo įteiktas astronauto pažymėjimas, leidžiantis išmėginti skrydį raketa. Ar astronautai pažįsta skaičius įsitikinome, kai prieš lipdami į raketą, prie durų vaikai rinko savo pažymėjimo kodą.